خنده دار ترین اعترافات مردم ...
 
یک دونه شیش تایی

اعتراف می کنم یه بار پسر همسایه چهارسالمونو با

باباش تو خیابون دیدم گفتم سلام نوید چطوری؟

دیدم بچهه تحویلم نگرفت باباهه خندید

اومدم خونه به مامانم گفتم نوید ماشالا چقد بزرگ شده!

مامان گفت نوید کیه؟گفتم: پسر آقای ...

گفت اون اسمش پارساست اسم باباش نویده....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم

که صدای باز شدن در حیاط اومدمنم حول

شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!)

و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باغچه و سیگار

خاموش موند تو دستم....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

در اقدامی شجاعانه اعتراف می کنم که از

درس تنظیم خانواده افتادم .

اونم فقط

به این خاطر که در جواب سوال احمقانه استادم

که بهم گفت مگه این کلاس جای خوابه ؟

خیلی صمیمی و خرم گفتم : بیخیال استاد .

کی تا حالا 8 صبح خانوادش تنظیم شده !!!!!!

کلاس رفت رو هوا

استادم منو انداخت بیرون تا کم نیاورده باشه....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

عموم می خواست وام یکی از دوستاشو جور کنه

زنگ زد به رییس بانک کلی صحبت کرد باهاش...

حرفش که تموم شد اس ام اس داد به رفیقش که

دهن رییس بانک رو ******

اشتباهی سند کرد واسه رییس بانکه!!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام

یوهو مدیر عامل از تو اتاق خودش

گفت: امیــــــــــــــــــر جووون...بلند گفتم جانم؟

گفت خیلی میخوامـــت....

گفتم منم همینطور....گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟

گفتم چرا..

حمتاً..

از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..

به در اتاقش که رسیدم دیدم

داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و

من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

اون زمان که از این نوشابه شیشه ای ها بود

یه روز خواستم یه شیشه که اضاف

اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده جا نمیشه.

درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم،

در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه !!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 19:37
امیرحسین

درباره وبلاگ


سلام... یک کلام...شیش تایی باشید والسلام
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک دونه شیش تایی و آدرس 6-taeea-6.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 4290
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1